wtorek, 18 lipca 2017

Owsiane ciasto dietetyczne.

Mąż ma dzisiaj 40 urodziny. Jest na diecie i miałam problem z dodatkiem do prezentu. No bo wino przecież nie, czekolada też odpada... Ciasta mu do pracy upiekłam, ale też musi obejść się smakiem :) Pogrzebałam w internecie i znalazłam przepis na owsiane ciasteczka. Trochę pokombinowałam i wyszło mi takie oto serce :)


Składniki:
1,5 szklanki płatków owsianych
1 jajko
3 łyżki jogurtu naturalnego
3 łyżki mąki migdałowej
4 łyżki słonecznika
8 łyżek rodzynek
opcjonalnie 1 łyżka ksylitolu



Sposób wykonania:
Wszystkie składniki wrzuciłam do miski, dokładnie wymieszałam i odstawiłam na 15 minut do napęcznienia płatków. Na blasze z wyposażenia piekarnika, wyłożonej papierem do pieczenia uformowałam z ciasta serce. Piekłam 20 minut w temperaturze 180 stopni.

Ciasto jest pyszne, polecam nie tylko osobom na diecie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz